Reklamációkezelés
Tisztelt Ügyfelünk!
Módosult feltételekkel tudjuk fogadni a jövőben a vásárlói reklamációkat az általunk forgalmazott termékekre. Minden reklamációhoz kérünk mellékelni pontosan kitöltött jegyzőkönyvet a fogyasztó kifogásáról. (3 példányból egy a vásárlóé, egy a kereskedőé, egy pedig a forgalmazóé) A vásárlás tényét igazoló nyugta, vagy számla másolatát, kérjük minden esetben csatolni szíveskedjen a kitöltött jegyzőkönyvhöz. A terméket biztonságosan lezárva, sérülés mentes csomagolásban kérjük visszaküldeni a részünkre (ennek a módjáról e-mailes úton kérjük, hogy egyeztessünk), hogy a lehető leggyorsabban léphessünk a reklamáció kezelésében. Minden reklamációt 15 munkanap alatt (30 nap áll a kereskedő rendelkezésére) elbírálunk, hogy cseréljük, pénzt adunk vissza vagy ALAPTALAN esetlegesen a reklamáció. Hivatalos, gyártótól beszerzett tanúsítvánnyal fogjuk igazolni a termék eredetét, amennyiben a termék származásának a kérdése a vásárlói panasz oka. Továbbiakban a vásárlóktól visszavett termékeket csak is kizárólag ebben a rendszerben tudjuk fogadni. Megértését köszönjük!
REOL Online Sales Kft.
Budapest
2022.03.30.